Përkrahje për shfrytëzuesit
Kam bërë një porosi onlajn përmes faqes në internet, por askush nuk më ka kontaktuar?
Në rast se keni bërë një porosi onlajn, por asnjë nga agjentët tanë nuk Ju ka kontaktuar akoma, Ju lutemi telefononi Qendrën tonë të Kontaktit A1 në 077 1234, në mënyrë që të kontrolloni statusin e porosisë.
Arsyet e mëposhtme janë të mundshme::
- Afati kohor që garantojmë për kontakt nuk ka kaluar ende;
- Janë futur të dhëna të pasakta të shfrytëzuesit - pas së cilës urdporosia është refuzuar si e pavlefshme;
- Një arsye tjetër teknike pse statusi i porosisë nuk ka ndryshuar (arsyeja do t'ju dihet pasi të keni raportuar problemin tek agjentët tanë në Qendrën e Kontaktit A1).
Pyetje të ngjashme
- Si të lidh marrëveshje parapagimi për shërbimet postpejd?
- A1 Im - Pagesa e faturës, transferimi i pripejd kredisë dhe aktivizimi i pakos shtesë
- Si të aktivizoj një pako?
- Telefoni që dua të blej nuk është në dispozicion onlajn, si mund të vazhdoj me porosinë?
- Si e di që kam përfunduar me sukses porosinë time në internet?