ICT Office
ICT Office - Решение за мали и средни претпријатија кое ќе го олесни секојдневното работење
ICT Office нуди избор од три пакети со различни карактеристики и вклучува:
- четири типа на мултифункциски машини (за печатење, копирање, скенирање)
- софтвер за управување со документи и архива
- софтвер за малопродажно работење
- десктоп компјутер со компјутерска галaнтерија
Покрај овие составни делови на различните пакети во понудата има и баркод скенер, фиока за пари како и техничко обезбедување на малопродажен објект (софтвер со копче за алармирање – Panic Button).
Office Basic
Пакетот Office Basic вклучува софтвер за управување со документи и електронска архива усогласена со препораките за канцелариско работење и архивско работење, софтверот е задолжителен дел од пакетот. Дополнително со овој пакет можете да изнајмите и:
1) мултифункционален уред (принтер) за печатење, копирање, скенирање, црно бел А4 формат;
2) десктоп компјутер со лиценциран оперативен систем, монитор, глувче и тастатура.
Office +
Пакетот Office + вклучува софтвер за управување со документи и електронска архива, софтверот е задолжителен дел од пакетот. Со овој пакет, можете да изнајмите и дополнителна опрема согласно Вашите потреби:
1) неколку модели на мултифункционални уреди (принтери) за печатење, копирање, скенирање црно бели или колор со А4 или А3 формат на печатење;
2) наем на десктоп компјутер со лиценцирн оперативен систем, монитор, глувче и тастатура.
POS Pro
Пакетот POS Pro вклучува софтвер за управување на процеси во малопродажба како задолжителен дел од пакетот. Со овој пакет, можете да изнајмите и дополнителна опрема согласно Вашите потреби:
1) десктоп компјутер со лиценциран оперативен систем, монитор, глувче и тастатура;
2) техничко обезбедување на малопродажен објект (софтвер за алармирање со Panic Button функционалност);
3) мултифункционален уред (принтер) за печатење, копирање, скенирање, црно бел А4;
4) изнајмување на фиока за пари;
5) изнајмување на рачен баркод читач.
Софтверот е составен дел од секоја од понудите и е во согласност со препораките во законската регулатива, употребувајќи ги најновите техники и алатки за развој на кориснички софтвер согласно потребите на корисниците.
Функционалности на софтверот за малопродажба:
- Печатење на фискална сметка / сторно сметка
- Прием на стока од добавувачи ПЛТ
- Преглед на лагер листа и магацинска картичка
- Изработка на документи: попис, профактура, фактура и др.
- Генерирање на повеќе извештаи поврзани со малопродажно работење
- Дневен, контролен и финансиски извештај
- Книга на дневни финансиски извештаи
- Извештај по касиери и друго
Придобивки од изнајмување на мултифункционалните машини (за печатење, копирање, скенирање):
- Сервис, тонер и резервни делови
- Вклучен број на месечни копии (според дефиниран пакет)
- Без грижа на корисникот за сервис и одржување на машина
- Нема потреба од набавка и чување на потрошен материјал и делови
- Предвидлив месечен оперативен трошок
- Намалена потрошувачка на електрична енергија
- Намалена емисија на CO2
- Намалени трошоци
Опис на копмонента | Тип на компонента | Карактеристики на компонента | Цена на месечна претплата (ден. без ДДВ) | Пакет Office Basic | Пакет Office + | Пакет POS Pro |
---|---|---|---|---|---|---|
ULTIMA Records Management Basic | Задолжителна | 5GB простор | 788,14 | ✔ | ||
Мултифункциски уред Ricoh тип 1 A4, црно/бела, до 25 страни во минута | Опциона | 2.000 црно бели копии; Сервис; Резервни делови; |
754,24 | ✔ | ✔ | |
Десктоп компјутер | Опциона | i3; 4GB; 1TB HDD; Win 10; "19 монитор; |
923,73 | ✔ | ✔ | ✔ |
ULTIMA Records Management Standard | Задолжителна | 15GB простор | 3.135,59 | ✔ | ||
Мултифункциски уред Ricoh тип 2 A4, црно/бела, до 30 страни во минута | Опциона | 2.000 црно бели копии; Сервис; Резервни делови; |
1.940,68 | ✔ | ||
Mултифункциски уред Ricoh тип 3 A4, во боја | Опциона | 500 црно бели и 100 колор копии; Сервис; Резервни делови; |
2.703,39 | ✔ | ||
Mултифункциски уред Ricoh тип 4 A3, во боја | Опциона | 1.000 црно бели и 200 колор копии; Сервис; Резервни делови; |
4.228,81 | ✔ | ||
Ultima Retail POS | Задолжителна | Печатење на сметки; сторно сметки; дневен, контролен и периодичен извештај; ПЛТ; |
754,24 | ✔ | ||
Софтвер со Panic Button функционалност(Обезбедување на објект) | Опциона | Техничко обезбедување на објект | 1.008,47 | ✔ | ||
Фиока за пари | Опциона | 41 x 41.5 x 11 cm. | 161,02 | ✔ | ||
Баркод скенер | Опциона | 1D | 184,44 | ✔ |
Ова ICT решение го нудиме во соработка со Дуна која e водечка македонска IT компанија повеќе од две децении и секојдневно ги движи своите клиенти низ бизнисот овозможувајќи им подобра колаборативна средина, унапредување на своите бизнис процеси, заштеда на трошоците, како и имплементација на модерни и современи решенија во своето секојдневно работење.