Корисничка поддршка
Дигитален техничар - достапен 24/7 преку Мојот А1
Оваа услуга ќе Ви помогне сами да ги детектирате и да ги отстраните евентуалните потешкотии поврзани со Вашите фиксни услуги: интернет, телевизија и фиксен телефон. Дигиталниот Техничар можете да го користите преку Мојот А1 (апликацијата и веб-порталот).
A1 Guru
Најдете го решението со помош на видео туторијали за користење на нашите услуги
Дознај повеќеМапа на покриеност
Дознај повеќеА1 салони
Дознај повеќе- Како да купам телефон или друг уред на рати?
- Дали може да го задржам истиот број и да го префрлам во А1?
- Како да склучам претплатнички договор за постпејд услуги?
- Дали имате интернет-пакет што може да го користам во викендичка?
- Кои документи за деловно лице се потребни за склучување претплатнички договор?
- Како да добијам детална сметка?
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „E-сметка“ и како да плаќате онлајн?
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- Го заборавив корисничкото име/лозинка за „Мојот А1“, што треба да направам?
- Користам фиксни услуги, како да креирам корисничко име за „Мојот А1“?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Како да ја користите мобилната апликација „Мојот А1“
- „Мојот А1“ – Инсталација на мобилната апликација и креирање профил
- Како може да направам онлајн нарачка на уред?
- Како да направам онлајн нарачка за A1 Combo пакет со интернет, телевизија и/или мобилни линии преку веб-страницата на А1?
- Дали можам да го продолжам мојот договор онлајн?
- Како да ги најдам уредите што имаат онлајн попусти и подароци?
- Телефонот што сакам да го купам не е достапен онлајн, како може да продолжам со нарачката?