Корисничка поддршка
Најпопуларни прашања
- Го заборавив корисничкото име/лозинка за „Мојот А1“, што треба да направам?
- Користам фиксни услуги, како да креирам корисничко име за „Мојот А1“?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Како да ја користите мобилната апликација „Мојот А1“
- „Мојот А1“ – Инсталација на мобилната апликација и креирање профил
- Како да активирам пакети/услуги на „Мојот А1“?
- Што е „Мојот А1“?
- Дали има можност за одложување на плаќањето на сметките преку мобилната апликација „Мојот A1“?
- Како да се најавам на мобилната апликација „Мојот А1“?
- Како да ја симнам мобилната апликација „Мојот А1“ и дали е бесплатна за користење?
- Кој може да ја користи апликацијата „Мојот А1“?
- Зошто не ги гледам сите мои броеви на „Мојот А1“?
- Како да креирам корисничко име на мобилната апликација „Мојот A1“?
- Како да ја променам лозинката на „Мојот А1“?
- PIN и PUK Број