Корисничка поддршка
Го заборавив корисничкото име/лозинка за „Мојот А1“, што треба да направам?
Во случај да сте ја заборавиле лозинката за пристап на „Мојот А1“, потребно е да ги направите следниве чекори:
- одберете ја опцијата „Заборавена лозинка“;
- внесете го телефонскиот број на кој е креирано корисничкото име за кое сте ја заборавиле лозинката и кликнете на „Испрати SMS-код“;
- по внесување на SMS-кодот, кликнете „Продолжи“;
- се прикажуваат сите кориснички профили креирани под тој телефонски број и избирате за кој кориснички профил барате да се креира нова лозинка и кликате на „Избери“;
- на избраниот кориснички профил се испраќа нова лозинка преку SMS-порака;
- потоа можете да се логирате со тоа корисничко име и со новата лозинка испратена преку SMS-порака; и
- откако ќе се логирате, преку „Мојот профил“ -> Лозинка и безбедност -> Промена на лозинка, можете да ја промените својата лозинка.
Слични прашања
- Користам фиксни услуги, како да креирам корисничко име за „Мојот А1“?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Како да ја користите мобилната апликација „Мојот А1“
- „Мојот А1“ – Инсталација на мобилната апликација и креирање профил
- Како да ја симнам мобилната апликација „Мојот А1“ и дали е бесплатна за користење?