Корисничка поддршка
Најпопуларни прашања
- Како се поврзува новиот дигитален ТВ-приемник со телевизорот и со модемот?
- Кому му е достапна Xplore TV новата услуга A1 ТВ?
- Доколку имам два или повеќе дополнителни приемници, дали на сите ќе биде активирана новата ТВ-услуга (интерфејс)?
- Што е тоа родителска заштита?
- Што е тоа профил на гледач?
- На кои програми можам да ја користам услугата Снимање?
- Колку долго можам да ја гледам снимената содржина?
- Може ли снимената содржина да ја гледам преку апликацијата A1 Xplore TV и преку веб-услугата www.xploretv.mk?
- Може ли услугата А1 Xplore TV да ја користам преку апликацијата и преку веб-услугата?
- Каде можам да ја преземам апликацијата A1 Xplore TV?
- Преку кој веб-прелистувач можам да ја користам веб услугата Xplore TV?
- Може ли апликацијата A1 Xplore TV и веб-услугата да ги користам во странство?
- На колку уреди можам да ги користам апликацијата A1 Xplore TV и веб-услугата?
- Како можам да ја променам лозинката за пристап до апликацијата A1 Xplore TV и до веб-услугата www.xploretv.mk?
- Постојат повеќе апликации A1 Xplore TV. Која е разликата?
- Потешкотии со најава на мобилната апликација A1 Xplore TV