Корисничка поддршка
Како да добијам детална сметка?
Детален приказ каде што имате целосен преглед на издадените сметки од последните 12 месеци, и детален преглед (повици и настани) на сметките издадени во последните 5 месеци можете да проверите преку „Мојот А1“ со најава:
• на мобилната апликација „Мојот А1“ во делот „Сметки - Листа на сметки (потребно е да кликнете на сметката за соодветен месец, со што ќе бидете префрлени во делот „Информации за сметка“ - Детална сметка); или
• на веб-порталот „Мојот А1“ во делот „Сметки - Преглед на сметки“.
Детална сметка (хартиена форма) може да се издаде во најблискиот А1 продажен салон, со лично барање поднесено од страна на носителот на договорната обврска.
Слични прашања
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „E-сметка“ и како да плаќате онлајн?
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет