Корисничка поддршка
Што е „Мојот А1“?
„Мојот А1“ претставува дигитален канал, кој на корисниците на услугите на A1 им овозможува вршење проверка преку мобилен уред (телефон, таблет) или преку веб-платформата за:
- сопствените претплатнички податоци;
- реализиран сообраќај;
- преглед на фактури;
- преглед на нефактурирани надоместоци за користени услуги од мобилната телефонија, фиксната телефонија и фиксните услуги; како и
- активирање и деактивирање одреден тип услуги за одредена претплатничка линија.
Преку самата апликација постпејд корисниците може да ги плаќаат своите сметки, додека припејд корисниците може да прават надополнување на кредит, од каде било, во кое било време.
Податоците достапни преку апликацијата се информативни и не претставуваат замена за регуларната месечна сметка што му се испраќа на корисникот.
Апликацијата „Мојот А1“ можете бесплатно да ја преземете од Google Play, App Store или Huawei AppGallery на Вашиот мобилен уред/таблет.
Погледнете го видео туторијалот што ќе Ви помогне како да ја користите апликацијата „Мојот А1“ и како да креирате корисничко име:
Слични прашања
- Го заборавив корисничкото име/лозинка за „Мојот А1“, што треба да направам?
- Користам фиксни услуги, како да креирам корисничко име за „Мојот А1“?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Како да ја користите мобилната апликација „Мојот А1“
- Како да ја симнам мобилната апликација „Мојот А1“ и дали е бесплатна за користење?