Корисничка поддршка
Зошто не ја добивам сметката?
Доколку имате активна електронска сметка и не Ви е доставена во Inbox, направете проверка во фолдерите „Junk, Spam или Other“ и пристигнатата порака од „A1-noreply@A1.mk“ означете ја дека не е Spam, за и во иднина да ги добивате во полето „Inbox“.
Доколку сметката не се доставува на Вашата адреса во хартиена форма, Ве молиме проверката направете ја во најблискиот А1 продажен салон или со повик во Контакт центарот на телефонскиот број 077 1234.
Слични прашања
- Како да добијам детална сметка?
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „E-сметка“ и како да плаќате онлајн?
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет